חנויות נוספות נפתחו בשבת ב'מתחם התחנה' בירושלים

"יש להפסיק באופן מיידי את חילולי השבת והפגיעה הנוראה בעם מקדשי שביעי, ולפעול בכל דרך נגד כל מחללי השבת בפרהסיא הפוגעים ברגשות עם קודש והינם פועלים אף בניגוד לחוק"
יעקב גרודקה No Comments on חנויות נוספות נפתחו בשבת ב'מתחם התחנה' בירושלים

שוב חילול שבת המוני בעיר הקודש ירושלים • חנויות נוספות נפתחו במתחם התחנה בירושלים בעיצומה של השבת • בשבת האחרונה נפתחו חנויות ודוכנים נוספים לממכר בגדים, תכשיטים ומיני מתיקה

עסקים במתחם התחנה | פלאש 90 צילום: Flash90
"יש להפסיק באופן מיידי את חילולי השבת והפגיעה הנוראה בעם מקדשי שביעי, ולפעול בכל דרך נגד כל מחללי השבת בפרהסיא הפוגעים ברגשות עם קודש והינם פועלים אף בניגוד לחוק"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שוב חילול שבת המוני בעיר הקודש ירושלים. עיתון 'המבשר' מפרסם הבוקר (ראשון) כי 'ועדת הרבנים למען קדושת השבת' שע"י מרנן גדולי ישראל, קוראת לבלום את המשך ריבוי הפרצות החמורות בחומת השבת בירושלים.

הקריאה מגיעה לאחר שנודע כי נפתחו חנויות נוספות במתחם התחנה בירושלים בעיצומה של השבת ומעדויות שהתקבלו עולה, כי לא די שהחוק אינו נאכף והחנויות במתחם התחנה נותרו פתוחות בשבת, חרף כל ההבטחות, הרי שבשבת האחרונה נפתחו חנויות ודוכנים נוספים לממכר בגדים, תכשיטים ומיני מתיקה, ועוד.

חברי 'ועדת הרבנים למען קדושת השבת' אמרו כי המאבק נגד חילולי השבת לא יפסק וכי השבת תובעת את עלבונה, "יש להפסיק באופן מיידי את חילולי השבת והפגיעה הנוראה בעם מקדשי שביעי, ולפעול בכל דרך נגד כל מחללי השבת בפרהסיא הפוגעים ברגשות עם קודש והינם פועלים אף בניגוד לחוק".

עוד אמרו בוועדה כי "מלבד הפרצות החמורות, הרי שהדבר עלול לגרום להידרדרות בחילולי השבת ברחבי ירושלים ובכל רחבי הארץ, רח"ל", אמרו בוועדה.



0 תגובות